Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egyre népszerűbb a felhő alapú bérelhető telefon alközpont, mely a jelenlegi bizonytalan gazdasági helyzetben számos előnyt sorakoztat fel egy hagyományos alközponttal szemben.
Például:
- Nem kell magas beruházásba fognia
- Bármikor megszüntethető
- Szabadon választható a bérelhető idő
- Világszerte bárhol használható
- Bármikor módosítható, rugalmasan bővíthető
- Gyorsan telepíthető, akár 48 órán belül.
- Megfizethető, hiszen 12.000,-Ft/negyedév díjért komplett alközponti rendszere lehet
Szívesen kipróbálná felhő alapú alközponti rendszerünket?
Látogasson el további részletekért weboldalunkra és igényeljen saját rendszert elkötelezettség nélkül!
Szóban szeretne kérdéseket feltenni? Hívja a 06 (40) 111-111-es telefonszámot!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Szükséges e 2008-ban még alközpont?
Nokia 515 Üzleti mobil VoIP képességgel
Kiváló üzleti mobil VoIP képességekkel - Nokia Asha 210
Zoiper VoIP kliens Windows Phone alá is