Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VoIP klub - Megoldások mindenkinek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VoIP klub - Megoldások mindenkinek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Kalocsai Attila | 0 hozzászólás
A CPS szolgáltatás 2004 óta működik magyarországon, s bár legtöbbünk számára a Tele2 nevű cég rémlik mint ennek előfutára, valójában a CBN nevű társaság volt az első, aki ilyen szerződést megkötött kis hazánkban.
Mire jó a CPS szolgáltatás?
A szolgáltatás lényege, hogy az előfizetőnél lévő telefonszolgáltatásra egy olyan szolgáltatás "települ", melyen keresztül a kimenő hívások költségei csökkenthetőek. Ezt oly módon érik el, hogy a készülékünk hívószáma aktiválásra kerül szolgáltatónk adatbázisába és kimenő hívások esetén a CPS szolgáltató felé terelődik automatikusan, ahonnan a hívása végződik VoIP vagy digitális vonalon. Az esetek 99%-ban ez digitális vonal, tehát a minősége épp oly kifogástalan, mintha az eredeti szolgáltatót vettük volna igénybe.
Amikor a szolgáltatás még gyerek cipőben járt, akkor minden egyes hívás elé, egy úgynevezett szolgáltató előválasztó számot kellett beütni, ami mára teljesen eltűnt, azaz minden ugy működik mint mindíg is működött, de 30-40%-al kedvezőbb áron.
Kiknek ajánlom?
Tekintettel arra a tényre, hogy a CPS szolgáltatók külön havi díjat már nem kérnek a hívásvégződtetésért, így a nyereségük is igen alacsony. Ebből kiindulva a havi 8-10.000,-Ft telefonköltséggel gazdálkodó cégek és magánszemélyek esetén kifizetődő a szolgáltatás. Ennél kissebb telefonszámlát "produkáló" cégek és magánszemélyeknek nem kifizetődő a szolgáltatás használata.
Azok a kis és közepes vállalkozók azonban, akik tradícionálisan a meglévő telefonrendszerükön kívánnak olcsóbb megoldásokat alkalmazni, ez tökéletes megoldás!
Mire figyeljünk CPS szolgáltatók kiválasztásánál?
Igaz milyen érdekes a kérdés? Leginkább Ők választanak minket, nem mi őket, és nehogy azt mond, hogy téged még egy cég sem keresett fel ilyennel, mert egyszerűen nem hiszem el!
Van egy fontos dolog, amit mindenképp szeretnék javasolni mindenkinek, mielőtt elhamarkodottan bárkivel 12-24 hónapos elkötelezettséget vállalna! Ha kaptál egy ajánlatot egy CPS szolgáltatótól, vedd a fáradságot és keress meg 2-3 másikat, és próbáld meg azt a szokást alkalmazni minden döntés előtt, hogy 24 órát vársz vele! Ez elegendő idő arra, hogy alaposan átolvasd a szerződés minden részletét, vagy akár megkérdezz egy szakértőt (mondjuk engem :-D), hogy milyennek találja az ajánlatot, vagy ismer-e kedvezőbbet. Ne feledd! Nincs olyan jó ajánlat, ami holnap már ne lenne jó! Ne írj alá olyan szerződést, aminek a lényege: "Most kell aláírnod, mert különben.....". Ha ilyet tapasztalsz, kezdj gyanakodni!
Összegzés:
Mindenképp hasznos szolgáltatásnak ítélem különösen cégek esetében, hiszen nincs beruházási költsége és egyértelműen spórolhatunk vele. A minőség minden cég esetében nagyon fontos szempont ezért talán ez az egyetlen olyan megoldás, ami egyszerre felel meg a minőség, a kedvező ár és a nulla bekerülési feltételnek. Ugyanakkor a távközlési trend hónapról-hónapra azt a képet mutatja, hogy egyre kevesebb az üzleti szférában is a vezetékes vonal, így a CPS szolgáltatás létjogosultsága vagyis életideje is nagyon hamar lejár. Az igazán költségtakarékos, és digitális internet alapú távközlési megoldás a VoIP, ahol már nincs helye a CPS-nek, de míg ebbe nem vágunk bele, öszvérmegoldásnak remek a CPS!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Hogyan tegyük mobillá VoIP előfizetésünket?
T-Home dual csomag, avagy Internet+Telefon a piacvezetőtől
Többrésztvevős videokonferencia szinte ingyen
Hordozzuk el hívószámunkat egy VoIP szolgáltatóhoz!